Isot vai pienet häät?Isot.Ai,musta pienet.No kyllä ne pienetki on ihan jees.

Työpaikkasi naiset kiusoittelivat sinua ja kuulustelivat rankemmalla kädellä,sinun piti selittää hyväntuulisuuttasi.Minä lähetin puhelinnumerosi Find-palveluun ja kirjoitin koko nimeäsi vihkooni yhä uudestaan ja uudestaan.Soitin parhaalle ystävälleni,tiedän hänen nimensä,tiedän hänen nimensä.Lopputyöharjoitteluni jolloin olin ollut turhankin apaattinen,oli pelastettu.

Mitä amalia vai amelia?Kamalia vai kamelia?Amelia,kamelia tietty.

Ensimmäisen asia mitä olisit pelastanut palavasta olohuoneestasi olisi ollut tyttöystäväsi,joka riidan tuloksena olisi painunut tuhisten ja mahdollisimman kovaa ääntä pitäen sohvalle nukkumaan.Etkä sinä miettinyt sitä edes kauaa,se tuli suustasi samantien,toisena olisi tullut rakas sähkökitarasi.Se kuulosti suloiselta.

Mikä tuo oli?Jaa,hetken jo luulin että se olisi ollut isäsi.

Hiusväri oli ammattilaisten mielestä tuhkanvaalea,minusta se oli vihertävä,lukuunottamatta niitä hurmaavan harmaita raitoja enkä ollut varma riittikö huumorini tarkastelemaan itseäni peilistä sen kauempaa.Sanoit että näytän harmaana varmasti vieläkin kauniimmalta.

Sä mollaat mua koko ajan.Hä,enpä mollaa!Mollaatpa,mä tuun aina pönkittään tänne sun itsetuntoos,no ei kai!No huh,mä jo luulin.

Tyttö rakasti poikaa ja poika rakasti tyttöä,mikäs siinä.Ja sekin oli uneliaasti todettu mutta selkeästi kerrottu,ymmärsin kyllä ja mietin mitä muuta minä sillä hetkellä olisinkaan tarvinnut.Karhun anaaliseksi-urahduksia vain peliin ja solmuun toisen ympärille,entä jos toiselle tulee vessahätä?

Eiku mä vaan mietin että maataanko me aina vain sängyllä ja silitellään toisiamme.

Sinä sanoit suudelmista,paremmin kuin koirani ja se on varmasti kauneinta mitä minulle on koskaan onnistuttu sanomaan,tekstiviestin alussa luki voe vitsi ja sinä olit onnistunut tekemään jo vaikutuksen.

Minä hyppelehdin ympäri alakertaa kun lähdit ja olit kysynyt jotain mihin minä en voinut kuin nyökätä onnellisena.Posliininen kuppi kädessäni kilisi ja haaleaa kaakaota tipahteli alituiseen,astelin sen päälle ja katsoin kun askeleitteni jälkiä jäi märkänä kuviona lattiaan.En voinut uskoa sitä todeksi ja hymyilin itselleni peilissä,olin kuin maalin tehnyt jalkapallon pelaaja joka lähtee viilettämään pitkin nurmikenttää paita päänsä takana ja kädet hurjasti viuhtoen,hetki sitten epävarmana miten onnistuisi ja sen jälkeinen helpotus.Jes,jes,jes.

Milla ja Ulla on varmaan saunanlauteiden alla."Milla täällä on aika kuuma!""Ulla,pää umpeen!"

Kirjoitit jotain huurustuneeseen ikkunaan,eikä se ollut seuraavallakaan kerralla häilynyt siitä mihinkään,minä toruin sinua pukuhuoneen peilissä ja sinä muutit sitä hieman ja nauroit kuten Mikki Hiiri boksereissasi.Kusenkin.Ja mitäköhän seuraava saunavuorolainen sanoisi koiranjätöksistä?

Tiia ja Toni on yhtä sekoja kummatkin,sen takia ne sopii hyvin yhteen.

Huomaan kun puhut sellaisia asioita,joita et välttämättä jokaiselle vuodatakaan,ja se on minulle kunnia.Yritän ymmärtää sen,milloin voin sanoa siihen jotain ja milloin minun on parempi olla hiljaa,joskus onnistun ja joskus en,mutta on minunkin vara kehittyä kuukausien,vuosien saatossa.Mutta rakastan kuunnella sinua ja sinä tiedät sen kyllä.

No emmä tiä,mä vaan en oikein osaa löytää mitää huonoa siitä jätkästä.

Se käsirautapäätysängystä haaveilu kuulostaa minulta aina yhtä hauskalta,minua nauratti miten innostuit nännilävistyksestä,lapsillamme on oikea eläintarha ja me karkaamme vanhusten kodista,sinä tiedät jo millä.

Mutta minäpä meen nyt pelaamaan nyrkkeilypeliä.Etpähän mee,ku sä pussaat mua ny.