klo 22:27 Ei juma,ne Idolssin äänestystulokset tulee ihan just.Kattoiskohan Neeakin, onkohan se vielä hereillä? Se Roni nyt on sellainen pikkupimujen peipifeissi että se on ihan varma jatkoon,ja mä kyllä revin perseeni jos se Pete tyttömäisine kasvonpiirteineen vakuuttaa joitain äänestäjiä.Ja se kamala biisi,hyh hyh."Vheeeen Suusaaannaaahh kraaaaiiiis,shii kraaaiiiss aa reiiinsstrooorrrmm.."Miks ihmeessä mä edes katon koko ohjelmaa kun se nostattaa vain verenpainetta?

klo 22:40 No tietty se Roni pääsi.Ja Pete.Takalistoni huusi armoa joten en repinyt sitä pahemmin.Sen sanon että Suomen kansa ei tiedä mitä haluaa eikä sitä mitä tulee saamaan.Se Jone on kyllä aika hyvännäköinen niin rumaksi,sen hampaat on hassut mutta se sentään puhuu niinkuin pitääkin.

klo 23:00 Soittais se Toni jo.Mut kun se soittaa,sillä on kumminkin kiire tai väsy tai sitten sitä rassaa puhelinlasku,niin en tiedä onko se niin ihanaa jos se soittaiskin.No olis se,mutta sitä pitäis lyödä jollain nuijalla päähän,että se ymmärtäis mitä on ittelleen tekemässä,mutta eihän se tajua,muuta ku sitten kun pitää hankkia stressiin lääkitys ja se alkaa imeskellä harakanvarpaita.No ei kai.Kyllä se pärjää.Mutta se on niin pöykäri jokatapauksessa eikä mitään voi.Soittaispa se jo,kauankohan täs pitää vielä venata.

klo 23:17 Hitto nuo karkit pitäis myydä.Ei mua kiinnosta mikään Tallinnan matka.Mulla oo varaa edes passiin,ainakaan sen odotteluun.Mä käyn naapurissa kauppaamaan pari kun tuun koulusta,muuten ollaan sitten kusessa.Mihinköhän mun motivaationi kaikkeen on mennyt?Varmaan sinne samaan paikkaan,missä on se kauan huudeltu järki,niin minun kuin monen muunkin huutelemana.

klo 23:32 Surkee tää veljen kirja.Miesten ja naisten kanssa selviämisestä.Ainut hyvä juttu on ollut tämä "Märkä läiskä",miehenhän siinä pitää nukkua eikä naisen,olen samaa mieltä.Juuri siksi,että mies nukahtaa nopeammin,eikä edes huomaa sitä inhaa nihkeyttä ja onhan mies periaatteessa isompikin,tai ainakin makaa niin leveällä että vie sängystä enemmän tilaa..Miksi uhraan aivosolujani?

klo 00:15 Toni soitti sit vihdoin.Raukka oli tosi väsyneen kuuloinen,vaikka kyllä se silloinkin vähän jaksaa nauraa ja hassutella,mutta vähän.Tuli itseasiassa vain kurja olo koko puhelusta,niinkuin koko viikonloppuna,ei oo juuri saatu puhutta yhtään mistään.Mä vihaan sen työtä.Ja mä vihaan asua täällä.Tää koko pikkukylä tukehduttaa mut,mutta en mä tiedä muustakaan.Elämä on sit hienoo.

klo 00:19 Mitä ne edes ajattelee jotka asuu täällä,ja jaksaa silti herätä aamuisin,eikö niitä vituta?Mulla se menee niin.Vois lyödä turpaan jokaista vastaantulijaa,mitä ne luulee täällä saavuttavansa.Täähän on yks räkäklöntti kaiken alla.Jee jee,lisää tätä.

klo 00:26 Vitsit sen Tonin kans.Kaikki on niin väärällään,tiedättekö?Ette te mitään tiedä.Sitä vasten on ihan mukava itkeä,mutta ei se mitään muuta.Pitäis jaksaa ottaa vähän elämästä kiinni,mutta en mä tiedä mistä kohtaa tarttua.Tuntuu että kaikki murenee käsiin ja silti kukaan ei ajattele mun murtuvan siitä,koittaisitte katsoa vähän toiseltakin puolelta.Mä en tajua miks pitää olla koko ajan paha olla,vaikka haluais olla jotain muuta.Vaikka onhan se itsestä kiinni.Mun ei pitäis saada ajatella kertakaikkiaan.

klo 00:45 Nyt mä tiedän,mulla on jonkinsortin hormonaalinen häiriö ja siis ikuiset,jokapäiväiset menkat.Hahaa,siitä se johtuu,alakuloisuus ja voimattomuus,ja käsittämätön viha puutuolia vastaan,kun siihen on onnistunut lyömään jalkansa.

klo 01:13 Mä oon muuten nyt kaheksantoista.Hiton jee.Onpa saavutus,tai onhan se.No niin lopeta Tiia jo,sä oot rasittava.Enpä lopeta,aloitin vasta,huomasithan.Turpa kii tai saat kirjasta päähäs.Et uskalla.

klo 02:30 Pitäis noi karkit myydä.Mä myyn ne kädettömille ja ryyppään rahat,siinä teille Viron matkaa hiton lähihoitajat.Muahhahaa.

klo 02:32 Mä haluan nukkua nyt.

klo 02:49 Olis jo perjantai ja pääsis Tonin luo.Jos mä hyvällä säkällä sinne pääsen,Heidi saa tulla teineilemään myös.Juodaan vaikka bensaa ja sytytetään toiseme tuleen,eikös kulta pikkuruinen?Tai sitten steriiliä vettä,haetaan valkoisesta sairaalasta ja ihmetellään miks tehtiin se.Viisasta.Toni saa sanoa sitten mulle,että jeah beibe sä oot eitiin jiörs.