Minusta yritetään tehdä mutantti,he ovat saaneet jo 2/3 kasvoistani,minulla on otsa jäljellä ja leukakin vaikuttaa vielä suhteellisen ihmismäiseltä. Ne kiiltävät kosteusvoiteesta ja minulla on sairas olo,silti tiedän että ei sitä kai tämän eroottisemmaksi voi itseään nainen tuntea. Olkaamme siis onnellisia,vaikka äidinkielenopettajani ei pitänytkään kun sanoin niin,mutta me olimmekin ainoat jotka ymmärsivät jotain kieliopin päälle,äläkä sanoa minua pilkun väärinkäyttäjäksi.Voi hyvä yleisö,kunpa olisitte kuulleet,kun olisitte hetken nähneet,käsivarteni kiljuivat kuumassa suihkussa, käänsin enemmän punaiselle,sillä ne vammat lähtevät vain millä ovat ehtineet tullakin ja niin on hyvä pakahtua,huokaista viimeisen kerran huuruiseen peiliin ja astella tärisevin jaloin lattialla.Amen.

Tässä on minun valitusvirteni,kuulkaa sen pehmeää pauketta ja särkevää sykettä,ei sinun intohimoinen rakastajattaresikaan saa sinua näin sumeaksi,epätietoiseksi tapahtumista,sillä tällä minä lumoan teidät jokaisen ja heitän sitten jätesäkkeihin merelle kellumaan. Ne suuret lokit syövät sukupuolielimenne,näykkivät ja tarttuvat niin että kipu vihloo silmiä,onko nyt hyvä olla pikku äidintyttö,mitäs sinä naureskelet?Mikä sitä äidintyttöä niin naurattaa?

Ei,älkää tuomitko minua tästä,minä olen siihen liian nuori enkä minä olisi saanut sillä lipulla edes kunnon viinapaukkua.Ajatelkaa,että minä mietin teitä hetken kuin utuista taivasta ja lumpeenlehtiä likaisessa järvessä,yhtä lailla rakkaudella ja huolehtien.Antakaa minun nukkua hetken nämä kasvukipuni pois koska olen asennevammainen hylkiö,mutta te rakastatte minua silti kaikki,kaikki.Älä sinä sano minun metsääni tunkioksi.

Hyvää yötä, tiditiiddititidiittii pö pö pöö,soi karusellini musiikki,muista puhua ruotsiakin.