Minä todella olen täällä taas.Vilkkuvien alushousujen,rintaliiviolkainten,pinkkien minihameiden ja hammaskorujen keskellä,niiden ympäröimänä ja hellästi sitomana.Kiljumista,kikattamista,päättömyyksiä ja minä pudistelen koko kehoani,se on kylmänväreissä ja shokin pyörteissä.Yritän haastaa riitaa ilokseni mutta kukaan ei ota haastetta vastaan.Joku puhuu tatuoinnista,tahtoisi kiinalaisen ja minä voisin oksentaa.Ota se nyt vielä olkapäähän,ja horoskooppimerkki siihen viereen ja sano että teillä on yhteinen idea poikaystäväsi kanssa jonka nimi on Brandon.Seuraavaksi puhutaan ruotsia,mitä tehtiinkään lomalla,ja haar vaarit i sommarstuuka,enkä edes ollut sen enempää kuin sinäkään.

Kasvislasagnea ja oliiveja.

Minua ahdistaa katsella taas näitä valkoisia seiniä ja kuunnella kaikuvia askelia,minne meni minun taattu turvallisuuteni ja hymyherkkä kesäni?Minä inhoan tätä elämää jonka olin jo ehtinyt unohtaa.