Hei,mä oikeesti luulin että ihmiseen voi ottaa kipeetä,sattua niin että tekis mieli pidellä päätään ja raahata itseään lattialla.Mutta tää, vitsit mikä tunne,beibe.Mä heitin itseni pari kertaa seiniin.Ihan tosi,nyrkistä seinä olis kuitenki hajonnu ja eihän tää edes oo mun asunto.Vaan miehen jota mä rakastan.Ihan tosi,en mä horju mutta rakkaus on niin henkinen orgasmi ja itsemurha että se raja on on veteen piirrettyä viivaa.Älä sano,että se on vittu niin,älä sano.Mä vihaan sua.Mä rakastan sua.

Okei,ensin mä itkin.Koirat katto päälle,mikähän sen on,mutta ne oli yhtä hämmentyneitä kuin olin mä ja ne pysytteli hiljaa sängyssä.Mä tavasin sen hiton lauseen vaan kerran.Käsittämätöntä miten semmoinen muutama pikkunen sana oikeessa järjestyksessä voi olla tuomio.Ja silti se viilsi silmiin, teki mieli kiljua.Mulle ei oo koskaan tehty niin,joten en tiennyt että sellainen voisi tuntua tältä.Niin pahalta.
Okei,soitin,olin lohduton,epätoivoinen,kyselin,koska en halunnut uskoakaan.Älkää nyt helvetti pilatko mun vaaleanpunaista fantasiaa elämästä,mähän hyppelen vaan pumpulilla ja sametilla.Älkää pilatko sitä mitä mä ajattelen rakkaudesta.Ei nyt,hiljaa,turpa kii!

Se oli huoleton letkautus,letkautus,toteamus,näinhän se menee,mitäs sitten,otetaanko ranskalaisetkin? Jumatsuka mitä näytelmää.Mitä on rakkaus?

Älä sano että oot huomannu,että mua on helppo kusettaa,kyllä kaikki tietää sen,mutta älä sano että käytit sitä hyväksi,niin on jo tehty ja se on vitun kulunu,paska temppu.Mä en tiedä mitä tehdä,pieni pikkuruinen,mä oon sekaisin ja nousuhumalassa.Ootan sua.Elämä on paskaa,enkä mä halunnu että mun pitäis vielä ajatella tääkin läpi.
Mä en jaksa ajatella.Tulkaa ny joku lyömään mut tajuttomaksi,se oliski jotain se,saiskohan siitä orkun.

Vittu kuka käskee itkeä.
Ei se kannata.
Rakastan sua,sano ettei sitä ollutkaan.Maailma on haiseva paskakasa ja mä sukellan siinä silmät ja suu auki.Lisää viinaa.
Lisää tätä hiton kusivettä.