Niin minä olisin voinut tuhahtaa tyytyväisyydessäni,sillä silmiäni vaivasi mukava väsy ja sinä köllähdit viereeni,leukasi venyivät huikeisiin mittoihin enkä minä ollut huonompi.Lukitusasento rakkaani,kädet ja jalat solmuun toisen ympärille ja sitten nukkumaan kuin se olisi maailman ergonomisin asento ja se loistaisi mukavuudellaan.Sitähän se olisi joka kohdasta,minä markkinoisin sitä Ostos-TV:ssä ja ihmiset rientäisivät matkapuhelintensa ääreen näppäilemään kummallisia numeroita.

Leikin yksikseni aarteenetsintää vaatekasassani pölypallopuudeleitteni seurassa ja avustamana,ne tiesivät mihin aikaan on hyvä täyttää emännän sieraimet niin että hän aivastaa vuosisadan pärskäyksen ja kellahtaa selälleen sen voimasta.Hurraa kapteeni Koukku,sotasaalista,kyllä kyllä,kashmir-paitako lienee,vaiko kaupungin kalleinta silkkiä,ehkä tämä on käsinkudottua sydänverisamettia.Ja minä kieritin sen pääni ympärille ja hyppäsin sänkyyni niin että jouset valittivat kovaan ääneen,kiljuivat ja inisivät kuin kesän hyttyset "Ai saakeli!Pera,vieläkö sussa henki pihisee?"Hieman sinun tuoksuasi tähän teinitytön kaipaukseen,analysoin sitä paperille ja tein siitä Muumimamman isoäidin salaisen reseptin

1 kevytsavuke

2 koirallista karvoja

litratolkulla deodoranttia

kourallinen asuntosi tuoksua

Teen minä sitä luukakkuakin,mutta vain jos sinä syöt sitä ensin.Ja koiranomistajan hellittelypäivänä teen erikoisannoksen rakkaudella ja kaikella hellyydellä mitä minusta tihkuu; verilättytäytekakun ruskean ja vihreän kirjavalla pinaattihöystöllä, ruokajuomana Lidlin siideriä koirankakkakuutioilla ja loppuillan laulan sinulle Ismo Alankoa huonolla suomella.Sitten kosin sinua ja voimme lähteä Irlantiin,Ullalla on sydänaurinkolasit ja kukkakaulakoru,Milla suostuu vain mummohuiviin matkan ajaksi,etteivät mene hiukset sekaisin.Se käyttää Sunsilkiä,Silky & Smoothy on sen lemppari.

Ja olihan sillä Riita Väisäselläkin kamalat vaatteet."Siis niin eilistä!"

Niin minä sinua rakastan.