Minun piti päästä kaupungille,sinä tulisit hakemaan sieltä ja lähtisimme uudelle asunnolle.Tiesin että minun pitäisi ylittää se kylänpahanen joka oli jotenkin kamalan kirjava ja epätodellisen näköinen.Oli talvi ja minulla oli rikkinäiset housut ja suuri hattu päässä,niinkuin animaatioelokuvassa Anastasialla.Juoksin kujaa pitkin nopeasti koska tiesin että sen varrella oli vanhoja merimiehiä humalassa odottamassa pieniä tyttöparkoja,eikä se auttaisi vaikka kuinka olisin pian täysi-ikäinen nuori nainen.Karvaisia ällötyksiä vislaamassa,vihjailemassa ja tarttumassa hennosti kiinni.

Joku poika juoksi perässäni kolmen koiran kanssa,pidin niistä karvaisista otuksista,varsinkin siitä mustasta ja jahtasimme toisiamme vuorotellen,poika oli hävinnyt johonkin muiden kanssa.Astuin tien sivuun ja olin yhtäkkiä kivitiellä,kävelin hetken ja seisoin Anttilan TopTenissä.Isoveljeni katseli CD-levyjä,sanoin soittavani sinulle että tulisit viimein hakemaan.Olit töykeä,joit juuri olutta kavereidesi kanssa ja sanoit että sinua ei nyt juuri kiinnostanut tulla hakemaan,olihan minulla jalat joilla kävellä ja aivot jokseenkin riittävät suunnistamiseen.Kysyin että vaivasi sinua jokin,olinko tehnyt jotain ja sinä vain hymähtelit.Löin puhelimen korvaasi ja sanoin veljelleni että hän varmaankin voi sitten viedä teiniperseen perille.Ja niin matka alkoi,minä ajattelin että et ollutkaan kaivannut niinkuin minä.