Jos se mitä kirjoitat,on sinusta se mitä minä ajattelen,olet väärässä rakkaani.

Minä en tiedä työstäsi.Tiedän vähän ja siitäkin olen ollut epävarma sillä se kuulostaa niin yksinkertaiselta,vaikka se ei sitä sinulle olekaan.Minulle on vaikeaa arvostaa sellaista,mikä vie sinut pois minulta,mutta yritän vain siksi,että sinä teet sitä missä tunnet itsesi hyväksi ja paremmaksi kuin muut.Jos se saa sinut onnelliseksi,minulla ei ole siihen mitään sanottavaa.Älä kirjoita ilkeästi jos et oikeasti tiedä mitä mietin ja ajattelen,kysy ja puhu sitten käärmekielin,rakkaani.Enkä minä ole pyytänyt sinulta mitään,enkä minä mitään sinulta vaadi,minä toivon vain sinut sellaisena kuin olet kiireettömänä ja onnellisena,vaikka vain sen pari tuntia kaksi kertaa kuukaudessa.Kunhan saan edes hieman näyttöä siitä,että minä olen sinulle tärkeä ja rakas.

Ja kirjoita yksi sana rakkaudesta,aamunhetkistä kun me olemme kaksin koirien kanssa sängyssä peiton alle ja suukottelemme toista niskaan,elokuvan katselusta kun minä en voi pitää itseäni irti sinusta ja rutistelen sinua joka filmin kohtauksessa,käsi kädessä kävelystä kirpputorille kun laitamme typeriä silmälaseja toistemme päihin ja hihittelemme toisillemme,kun aamulenkillä Milla syö kokonaisen omenan ja luulee että emme huomaa sitä ja Ulla kerää metsän kauneimmat kepit.Kerrotko siitä,kun huomaat sinun olevan hyvä olla minun lähelläni,ja kun minä vastaan samoin ja juomme kahvia lempimukeistamme,prinsessasta ja vesimiehestä.Niistä kiireettömistä hetkistä,niistä kiireettömistä ja ainutlaatuisista,kaksi kertaa kuukaudessa ja sitten olen taas poissa.

Älä puhu suulla joka ei ensin ole puhunut minun kanssani,minäkin yritän välttää sitä.En halua oikaista kaikkea sitä mitä sinä äkkipikaisuuden puuskissasi ja turhautuneisuudessasi käsittelet päinvastaisella tavalla,haluaisin että ymmärtäisit että olen vain kaivannut sinua ja rakastan sinua,eikä tämä nykyinen tilanteemme ole meille kummallekaan helppoa.

Aioin pyytää anteeksi mutta huomasin että minulla ei ollutkaan siihen syytä.Enkä vaadi sitä sinultakaan,minä en pyydä sinulta mitään muuta kuin sen mitä olet valmis antamaan.Ei enää näitä iltoja kun minä vapisen ja sinä rauhoittelet koiriasi.Ei enää tästä.Ymmärretään kummatkin.

Ja kirjoita yksi sana siitä,kun minä sanoin rakastavani ja sinä sanoit,niin minäkin sinua ja minä kysyin mitä.Ja sinä sanoit rakastan.