On muuten kylmä ilman sukkia,mutta kyllä minä hiukset kampasin.Kävin vessassa.Maalasin sinistä silmiini vaikka minulla ei ollut siihen syytä,Simpsonit eivät jaksaneet naurattaa mutta katsoin sen taas.Otin likaisen kahvikupin ja luulin alkavani tiskaamaan,huomasin että minua ei kiinnostanut ja samoin kävi yhdelle muuttolaatikolle,eikä minua huvittanut.Kävin vessassa.Tuhahdin ja istuin hetken lattialla ja mietin mikä olisi viisasta toteuttaa.Hetken hymyilin.Katsoin Salattujen Elämien uusintoja ja onneksi homoseksuaalit ovat taas kehissä ja tukkalaitteet ovat rock,hiton rock.Kävin koirien kanssa lenkillä,juoksimme tutun reitin kahteen kertaan eivätkä ne jaksaneet enää raahata minua perässä.Pelasin Play Station-peliä,kohderyhmänä yli 3-vuotiaat, en kiroillut kertaakaan. Paitsi kaksi kertaa. Kävin vessassa.Tein esitelmää elämästäni,valitsin pari kuvaa ja laitoin ne sähköpostiini jota en osaa käyttää kuin vahingossa.Kirjoitin esseetehtävää,johon minulla ei ollut materiaalia,kopioin internetistä tekstiä kehitysvammaisten kohtaamisesta.Kävin vessassa.Join kahvia,vatsani on kipeä.Vaihdoin vaatteet,mutta en pitänyt olostani ja laitoin yövaatteeni takaisin.Nukuin koira kainalossa,otin siitä kuvia,en edes nukkunut.Katselin kelloa,kurkistelin parveekkeelta ja toivoin tervehdystä.Kuuntelin Eagle-Eye Cherryä ja hyräilin sen päälle Aknestikia.Kävin vessassa.

Ja sitten kävin vessassa