Hello sunshine!

Seksisuhteeni on täydellinen paskaprojekti.Harrastan myös vanhuksia, heillä on omakotitalo ja karvainen rinta.Kaunis neito,kaunis kissa.Rakkaus on olematon, läheisyys ei tunnu, olen vapautunut ja iloinen.Elän erotiikan nousukautta, lävistän itseni elämällä.Jos tahdot, itken, jos tiedät siitä, tunnen.Minusta on hienoa olla minä.

Olen elossa, mutta nukkuminen oksettaa minua.Hiljaisuus ei ahdista koska rakastan ihmisiä jotka eivät merkitse minulle ja he luulevat koskettaneensa.Flirttailevaa hymyä, juopunutta kopelointia, revi se kondomi silmistäsi.Sinä et näe minua sittenkään.Yritän olla yksinkertainen että vastaan ajattelutasoanne.Nuole kaulaani.

Punaviini on pahaa,mutta se maistuu ja se saa pään särkemään.Synnyttäjäni sanoo minua hyödyttömäksi ja kertoo sen vieraileville sukulaisillekin, minusta saisi hyvän karhuntaljan takkahuoneeseen.Matti Nykänen is my rock!