Mieleni halajaisi pihalle betonille istumaan,kylmään ja kosteaan,yksin hyräilemään jotain kaunista joululaulua,Varpunen jouluaamuna eikä mitään kulkusia.Ja minä olen sen ystävä,harmaa surusulka korpinpirulainen ja minua surettaa tänään.

Koulussa minua rohkaistaan, 2/3 suomalaisista potee masennusta ja 80% niistä jää hoitamatta.Se psykologi TV:n ruudulla sai minutkin masentuneeksi.Onhan tässä syysmasennusta,sitten on joulumasennusta,sitten kirkasvalo-eli kevätmasennusta,sitten kesänalkamismasennus ja lopettamismasennus ja koulun-tai töidenalkamismasennus.Ja sitten ollaan taas lähtöpisteessä ja juhlavuosi saa uuden kierroksen,kuka tarjoaa? Minua ei nyt huvittaisi,kun minulla on tämä viskilasikin tässä jolla huuhdon ja raiskaan ajatuksiani.Ja suuri hattu päässä,aloitan ikuisen siestan ja joogaan itseni helvettiin.Tulkaa perässä,tulkaa ihan iloksenne.Te olette kaikki niin tekopyhiä.

Kävelen sateessa ja valun sen mukana viemäriin ja alligaattorit repivät pääni irti.Enkä minä kaipaa teitä,enkä pyydä avukseni,koska te ette tulisi kuitenkaan.

Viime yön unessa olin homoseksuaali pikkupoika vankilan huorana.He eivät voineet liikkua,joten heidän tyydyttämisensä oli hankalempi tehtävä mutta onnistuin ja minua silitettiin otsalta.Se kertoo mielenterveyteni horjuvuudesta syyssäässä.