Lähettäisin sinulle sata rutistusta,ja vielä tuhat ja monta sataa tuhatta jos olisin varma että se auttaisi sinun pahaa oloasi.Postimerkit maksavat ja posteljoonilla on nykyään heikompi selkä,se pelkää koiria enemmän kuin maailmanloppua.Oranssit autot ajavat ketjukolareita ja minä heilutan sinulle vielä kun et enää muista minua.

Voisin tulla kirjavalla helikopterilla luoksesi ja tukkia tuon suloisen surusuun,joka puhuu itsestään rumasti,neuloisin sen kiinni satiinisuikaleilla ja sinä kiittäisit minua vielä.Kosisin sinua ja sinä et koskaan ajattelisi olevasi epäonnistuja,et koskaan mitään mitä et halua olla.Minulle sinä olet kaikki ja voin raapia sen reiteeni jos tahdot,selkääni jos pyydät ja otsalleni jos se tekee sinut iloiseksi.Rakastan sinua,rakastan ennen ja rakastan nyt,rakastan vaikka saisin siitä kirouksen päälleni ja orjantappuroita nilkkoihini.Minä en jätä sinua koskaan tänne yksin,kuolen vanhuuteeni yhtäaikaa kanssasi.

Kaipaan ja haluan.

Älä vähättele mitään mitä teet,teet sen kauniisti ja hyvin,sinä olet pelastanut minut elämältäni.Älä sano noin,se ei edes helpota,minä en myönny siihen koskaan.Sinä olet aurinkoni,sinä olet hämyinen kuu ja miljoona kirkasta tähteä samassa paketissa ja säihkyvässä lahjanarussa.

Kenestäkään en ajattele niinkuin sinusta.Kunnioitan ja ihailen,sinä et ole sitä mitä luulet synkkinä päivinäsi.Sinä olet rakkaus ja minulle toivo.