Jos todella tällä viikolla saisi nuo penteleen asiat hoidetuksi. Pitäisikö minun ylittää itseni? Pitäisi. Ylitän ylittämällä, kahdella metrillä ja sentillä.

Vanhustyöhön erikoistuvat puhuvat vain v-alkuisilla ja v-loppuisilla lauseilla. Heidän kanssaanko minun kuuluisi selvitä? Kuuluisi, se antaa haastetta. Kärsivällisyyteni, näytä mahtisi ja voimasi, muahhaa!

Miten minun kuuluisi selvitä huomiseen ilman sinua, kahvituokiota keski-ikäisten kansoittamassa lounaspaikassa ja yöllistä ajelua naurunremakoineen? En tiedä, etkä taida tietää sinäkään. Sekoamme kummatkin tahoillamme, kirjoitetaan siitä sotkuisille papereille ja viedään koko pläjäys Otavalle, siinä teille kaunokirjallisuutta värillä ja räiskeellä! Jumalauta, hienoa!

Se miten ymmärrät ja tiedät jättää ymmärtämättä hämmästyttää minua. Siteeraan sinua, niinkuin sitä siteerasit Arnoldia elokuvasta Terminator, "Minä pidän sinusta."