Vali vali ja mössön möö.
Perusapaattisuus,perusmelankolia,aina sama apatia ja tämä haluttomuus mikä kiertää nilkoissani ja ranteissani,yhdenlainen sattumusten summa,niiden sarja ja nidottu päällekkäisyys.Antakaa nyt edes vähän happea,vaikka häkäistäkin,antakaa vaikka spermaista happoa.Näillä silmillä on ollut vaikea nähdä jo alunpitäen,värejä erotan heikosti,ruskea ja harmaa heittäytyvät verkkokalvoille.Hyttynen pistää pakaraan,kuka käski nukkua alasti,sinun tyynyliinassasi on kuivunutta huokausta; vain kaksikymmentä minuutissa.Ja minä olen minä,ihana oma itseni,siitä minua on muka kiitetty.

Nännirengas voisi olla hopeinen.Ja voisihan sitä hieman kiljaista jos se revittäisiin irtin,minä silvon silloin koko naisen rinnan.Tyttöraukka on hukassa,kun piirtää nallekarhuille verisiä niskoja ja piikkejä silmien väliin.Minä poljen sateessa koska minun täytyy ja minua odotetaan jossain.Joku kuiskaa olevansa rakkauden paastossa ja minähän olen vain saastainen seksiaddikti.Silikonirinnat ja olen muovinen mitättömyys.Muovinen.Olen onnellinen ystäväni puolesta ja toivon hänelle rakkautta,hellyyttä,ikävää ja läheisyyttä,toivon onnea millaista hän todella ansaitsee ja on valmis saamaan.Vielä minä toivon että he suutelevat kun minä tahdon kertoa tarinoitani ja joudun rykäisemään että he kuuntelisivat.

Kävin suihkussa.Minun on kamala jano ja väsy.Minä en tahdo herätä aamulla,koska haluan nukkua.

Hei,sano tänään minulle että minä olen kaikki.Hei,sano.
Kuiskaathan.