Tänään nähdään taas. Lähes kuukausi tätä mielipuolista läheisyyttä, ja me olemme onnistuneet olemaan kaksi päivää ilman sitä. Mutta katsokaas, torstain ja perjantain ikävät terveydenhuollolliset toimenpiteet verottavat meiltä niin paljon yhdessäoloaikaa, että tässä on ryhdyttävä pekkaspäiviin koulun suhteen.

Minulle soitettiin vanhasta työharjoittelupaikasta, pyysivät töihin muutamaksi päiväksi ja minähän suostuin, onkin muutamaa muoria ja paappaa ikävä sieltä, häntä joka on hyvällä tuulella vaikka taivas putoaisi hänen pyöreään selkäänsä ja häntä joka taputteli minua selkään ohimennessäni; totesi flirttailevansa kanssani.

Mielenterveystyön opettajani oli tulkinnut runoni lähes juuri niin kuin odotinkin. Hän itseasiassa pyysi kopioita runoistani itselleen, se oli kummallinen toive minusta. Minulla on nyt kuitenkin muutamasta runosta hienot palautteet kirjallisena, hän yritti ilmeisesti kuitenkin vähän toppuutella minua maailmanvalloitushaaveissani, mutta luulen että nainen itsekin tietää etten minä niin vain hiljene.