Minä en tahdo tulla kotiin äiti,ja vain koska sinä olet siellä,enkä minä halua nähdä sinua.Tiedän miten minua siellä odotat ja millaisen vastaanoton saan.Eikä se ole äiti-kulta kaunista,meiltä kummaltakaan.
Ainoa hyöty tässä on se,että sinä olet se päinvastainen hahmo päinvastaiset ominaisuudet taakkanaan minkä minä käsittäisin hyväksi ja oikeaksi ja tiedän miten itse kasvattaa.Ainakaan minun tyttäreni ei joudu ala-asteella piilottamaan koenumeroitaan matematiikasta viikkotolkulla,koska pelkää reaktiotani niin kovasti.Eikä hänen tarvitse pelätä minua missään muussakaan muodossa.

Ulkona sataa lunta ja minun ajatuksissani sataa lämmintä verta.Mutta se on vain erikoista,eikä sille mahda mitään,nyt voisin piirtää muutaman tatuointimallin.

Minä voisin jatkaa tätä viikkojen ajan,laittaisin sinulle sen epämääräisen tekstiviestin että en tule,en tule ja sinä sanoisit että se on mielenkiintoista ja hyvää yötä.Älä yritä sekoittaa minua,tyrannin paskiainen.

Juon kahvia.Minulla on sitä kaksisataatuhatta litraa odottamassa.