Mitä sitä ihminen,neitonen,luuli aikovansa.
No minähän menin baariin pentele soikoon, tein niinkuin normaalien teinien kuuluukin.
Nauroin typerille jutuille joista en löytänyt mitään hauskaa, join puoli-ilmaista viinaa ja yllytin kaveriani tappelemaan.Se oli itseasiassa aika hauskaa, tyttö veti miehen lattialle ja tuloksena se,että tytön rinnuksilla oli verta miehen kädestä ja mies rutisi jotain porttikiellosta.Se olikin mukavannäköistä.

Eräs mies,joka on kaverini vaimo,eikun mies, huusi minulle ja ympärilläni oleville ihmisille "Hei, tää tyttö on lesbo ja se sutkuttaa vain koiria, jiihaa, jii jii!" Ja se oli illan mukavin kommentti.Hymyilin sille koko illan ja olisin kaivannut vielä jotain enemmän, eräs mies halusi vetää tyyppiä lättyyn moisesta solvauksesta mutta minä estelin.

"Mitä tahansa sä täältä etit, sä et sitä löydä."
Hyvin mahdollista, haluat kuitenkin tarjota minulle drinkin ennenkuin alamme pohtia sitä syvemmin?

"Oikeesti, kukaan nainen ei paa nii lujaa hanttii ku sä, sä oot tommone.. niinku viilee."
Sitä juuri, oikea analyysi,kilistetäänkö? Kelkka vai valkovenäläinen?

"Tuu tanssiin, tuu nyt oikeesti.. mä haen sua vielä! Mä saan sut rakastumaan! Vaikka et sä tällasta kusipäätä varmaan halua."
En todella, ja muuten, poikaystäväni on pian tulossa ja hän on raskaansarjan sumopainija. Todella äkkipikainen ja aggressiivinen.

"No mitä sä meinaisit jos mä tekisin.. näin.."
Jos vihjaat jotain suuteluun viittaavaa, voin vihjata että suutani kuivaa kamalasti. Tilaatko jotain?

Pliis, kuolkaa pois ja tulen pissille haudallenne.
Imekää varpaitani ja syöttäkää minttukeksejä.
Minä en jaksa teitä ja vuodatuksianne joissa ei ole mitään tunnetta.

Ja sinä, joka aloit väitellä lähihoitajan työn vakavuudesta, kerjäät verta nenästäsi. Huomenna kello kuusi, nainen miestä vastaan. Asevalinta vapaa ja vapaapaini oikeutettua.