Teknomusiikki pauhasi,se viheliäinen teinipoppi kiljui viimeisiään ja hip hop-osaajat tekivät kaikkensa riimitelläkseen aina vain uskottavammin,naiset pienissä topeissaan valuivat ovensuissa ja liukuivat lattioilla,halvan näköistä,erotiikan tappamista noilla hevosenhampailla ja karvaisilla kainalokuopilla.Minä löysin sen yhden kappaleen jossa toivotetaan tervetulleeksi viidakkoon ja heiluttelin päätäni sitä mukaa kun kukaan,edes se vajaaraajainen ei katsonut ja sain kai siitä nautintoa,ainakin hiukseni hihkuivat onnesta.

Lihava silmälasipäinen mies todella ajatteli että tajusin niistä koneista jotain ja hän odotti että pelastaisin hänet,ja niinhän minä teinkin,jumitin jalkani ja kappaleet sen ympärille puristivat aina vain enemmän,vihdoin paljon kehuttu ja vihattu ääneni pääsi valloilleen.Violetti arvaspehmolelu jalkojen alla tuntui pehmeältä,joku unohti ilmapallonsa ja minä olin reipas ja sosiaalinen nuori tyttö.

En jaksanut millään tavalla ajatella pahaa,kun se pyöreä mies tuli luokseni ja päivitteli lyhyttä työaikaa,minä oikeasti huvituin siitä ja oikeasti sanoin hei,kun hän sitten lähti.Hän vaikutti mukavalta,se ilmeetön nainen jolla on väritön ääni on minusta pelottava,varmasti kuolleista noussut peto hillityn kuoren alla.

Teinipojat villiintyivät ja minä nauroin ruumis kaksinkerroin,hypin ja juoksin ympäri sitä lattiaa ja olin vapautunut typeryydessäni.Esimiehenikin näytti hymyilevän jollain tapaa enkä minä kai sitten tehnytkään mitään väärää

Sinun hammasmukisi on nyt sitten vihreä.Rouva Mombasa ei suostunutkaan verilöylyyn kanssani.
Minun silmiäni väsyttää,minä menen nukkumaan.