Työelämä on hauska elämä. Kävelen kirkkaita käytäviä pitkin ja hoidan, hoivaan, ymmärrän. Ja kun joku kysyy minulta jostain potilaasta, asiakkaasta, minä tiedän hänestä ja sen päivän jaksamisista. Minä tiedän missä ovat lääkkeet erilaisiin vaivoihin ja minä tiedän mistä saan puhtaat lakanat, minä osaan etsiä hiustenkuivaajan ja tiedän missä on kaurahiutaleita. Asuntolan elämä on sitten hulppeaa.

Ice Age 2 ei taida olla vielä viikonloppuna teatterissa. Mutta se ei haittaa.Heidi tulee pääsiäislomalla, pussaan hänetkin poikki, rikki, katki, poikki. Ja huomenna me näemme taas, ehkä me selviämme vielä näistä flunssanpirulaisista ja nivelrisaleikkauksista kumpainenkin. Kaverini totesi, sehän oli ihan miehen kokoinen mies, ja minä totean siihen perään, niin eikös olekin. Mörököllini. Paitsi että mörököllit ovat rumia ja sinulla on silmälasitkin.

Nyt menen ruotsintunnille. Till Sverige.