Viikko maanantaista lähtien on ollut enemmän kuin outo, se on ollut kaikkea kamalaa ja mielenkiintoista samassa kirjavassa tunnesopassa jonne höystetään ummehtuneiden vaippojen ja desinfiointiaineiden hajua ja minun pitäisi yrittää ymmärtää se kokonaisvaltaisesti.Niinpä niin, näissä nesteissä ja litkuissa minä yritän haukkoa henkeäni, jo on ikävää ja dramaattista mutta säälikääs nyt vain, koska minä en halua itse tajuta mitään,sanokaa se minulle.

Huoneissa löyhkää kivulta.Silmät ovat tyhjät ja yrittävät kohdistua minuun siinä onnistumatta.Minä kerron nimeni ja silitän hiuksista.Aamulääkkeet,päivälääkkeet,iltapäivälääkkeet,yölääkkeet,lääkkeet sairauksiin ja lääkkeet lääkkeiden sivuoireisiin, pian niitä kannetaan säkillä tai ainakin viidellä kouralla.Joku toistaa samoja sanoja tunnista toiseen ja huutaa kuin syötävä, joskus siellä käydessäni pelkäsin häntä enkä halunnut edes katsoa päälle mutta nyt tarkkailen häntä kuin siitä olisi jollekin jotain apua.Vanha cowboy ilmeilee ja vääpeli haluaa takapuolensa rasvattavaksi 11.02 ja siitä on turha lipsua.

Minä en halua olla koskaan kenenkään muun kuin sinun kanssasi.Minä en halua mennä naimisiin kenenkään muun kuin sinun kanssasi.Minä en halua että lasteni isä on kukaan muu kuin sinä.Jos sinäkin jaksat, on minunkin jaksettava, sillä sinä olet se mitä tarvitsen enkä myönnä muuta vaikka uhattaisiin kirveellä kasvoihin.Rakastan sinua,kaipaan sinua,sinä olet minun maailmani.
Sulje tämä rumasti kertova suu suudelmin, tunne taas kuinka kyyneleet vierivät pitkin kaunista vatsaasi.Ollaan taas yhdessä, ja ollaan niin helvetin lähellä että emme enää muista miten kurja joskus oli olla ja tämä syksytalvi muuttuu viime kesäksi, kun me saimme nukkua yöt yhdessä ja minä nalkutin sinulle satunnaisesta baarissa käymisestäsi kuin todellinen avovaimo.

Sinä sanoit joskus jollekin entisellesi, että sinulla menee hyvin ja että sinua odottaa kotona avovaimo ja se kuulosti enemmän kuin kivalta.Ja haluan että on vielä niin, että soitan sinulle ja ystäväsi kysyy kuka soitti.Ja sinä sanot että "vaimo, Sesnalla on yskää ja Tiia on siellä ihan helisemäs kun se pelkää että se on jokin kovemman luokan tauti kuin vain pelkkä flunssa."
Ja minä olisin sinun vainoharhainen rakkautesi.
Jaksa minua, koska minäkin rakastan sinua.