Maailman paras viikonloppu!

Päässä soi Blondie ja sinun sanasi vilisevät silmissä, liukuhihnalauseita tuhannen voltin voimalla. Tänään on hieno aamu herätä ja tänään on hienoa olla elossa. Hymyilen jopa sille fysiikan maisterille, jolla on kyttyräselkä ja rotan ääni, minun teki mieli puraista häntä korvasta koska olen niin iloinen.

Voisin kyllä alkaa toteuttamaan tuota runokirjan julkaisua. Nyt kun näytelmäkirjallisuus on minut heittänyt, hylännyt ja jättänyt kolisemaan, voin tehdä jotain mihin kukaan ei osaa asettaa pistettä, ei yhtäkään kirjainta. Sitten kun projektini on valmis ja se floppaa täysin, vedän itseni vessanpöntöstä alas mielenterveysinjektioiden kanssa, käytettyjen kondomien luvattuun maahan.

Tämä viikko on myös kesätyökyselyviikko. Inhoan sitä. Mutta ei se haittaa.

Sovin myös itseni kanssa eilen, että keskittyisin lääkelaskuihin ja työterveystietoon. Minun piti myös siivota luukkuni ihmismäiseen kuntoon. Jotenkin vain tuo hämyinen kuppilamme yrittää vikitellä, huhuilee minua istumaan yltiöryhdikkäille penkeilleen ja odottamaan sinua. Tai kävelemään myöhässä niin että sinä olet jo lukenut kaikki Kodin kuvalehdet, vaikka et kuule oven ääntä, sinä tiedät ja tunnet että olen lähellä. Eilen olit niin lähellä että olisin voinut syödä sinut onnessani, olisin leikannut sinut japanilaisella kokkiveitsellä muutamaan sievään palaan ja ahminut kaksin käsin.Miten niin pelottavaa? Sinä olet mielipuoleni, hullu äijä. Känt stap fooling in loov, vit juu.