Matti Esko laulaa meille,miettikääpä onko se enemmän humalassa kuin me,ja minähän olen humalassa sinusta ja se on enemmän kuin kaksi viinipulloa yhdellä suullisella.Vain vähän makeampaa,eikä sen jälkeen tarvitse yskäistä,mutta "Huh huh,kun tujua.", se on pakko sanoa.

Ja mitä tapahtuikaan paikallisen räkälän toisessa kerroksessa,sitä emme me kerrokaan.Me leikimme mafiosoja ja leikki johti yhteen jos toiseenkin,sinun oluesi kaatui eikä se ollut minun vikani vaan painovoiman,ja tietysti ehtymättömän charmin syy.Kasvi ruukussa oli yksinäinen pimeässä nurkassa ja se saikin savukkeen jämän kaverikseen.Hei,olen Simo Savuke,ihan mukava savukkeeksi.Minä olen puolestani Kake Kukkaruukku,depressiopotilas ja ruskea,mutta se on vain värinpoistoa.

Kaikkein ihaninta koko päivässä oli se että sinä todella olit lähellä.Ja sanoin kotona että beibe,olet ihaninta mitä nainen voi toivoa.Ja se on paljon se.Ja se kaverisi,no hänhän on todellinen lumppupoika supervatsoineen ja vähän niinkuin Joonas Hytönen.Ja sinä olet minun.Minun minun.

Se oli kauniisti sanottu,mitä hotellihuoneessamme sanoit,humalassa ja väsyneenä.Ensinnä oli se,että ystäväsi ei voinut ymmärtää miten joku voi löytää ihmisen josta haluaa pitää kiinni,koska itse ei ollut vielä sellaista löytänyt.Ja se toinen asia.Se oli hassulla tavalla kauniisti sanottu,varsinkin kun siihen lisää asialliset käden liikkeet.

Ja bändi laulaa Dingoa,ja sinä laulat Dingoa.Ja teinitytöt itkusilmineen käyvät kimppuun ja huorittelevat, se oli aika hauskaa.Hei,tyttö tarvitsee ammattiauttajaa.Hei,minä tarvitsen sinua.Ja oli sillä rumat hiukset muuten,ihan tosi kuin vesi ja se on tosi tosi se.

Kunpa olisin herännyt aamulla vierestäsi ja koira välissämme.Kunpa olisit viipynyt hetken kauemmin.Ihan pienen hetken vain.

Sun huulillasi
nukkuu sairas maailma
sun kätesi on pehmeä
ja hetken siinä
viipyneenä
olet maailmani,
maailmani mun
enkä tiedä mistä
voisin tän aloittaa,
eikä olis edes vaikeaa

Sanotaanko
elämässä voi olla
kaksi kotia,
se minne pakosti jää
ja se mistä lähteä ei vois
olethan mulle
se olkapää
missä paljon,enemmän
lohdutustakin ois

Sua rakastan,rakastan
rakastan
ja elämä on kuin kesä ikuinen
sua haluan,haluan
haluan
hei,tää ikävä on sairas,melkoinen

Sun siivet on
suuremmat kuin on enkelin,
ja sun silmissä hukkuu
tää koko kaupunki


Sun kanssasi
oon enemmän
ja tiedän mihin
pystyn,mihin en
tää on huumaa,lumoa
sun luonasi
tiedän kaiken sen
enkä pelkää
liikkua,
koska tiedän että
oot takana
yhdessä me
valloitetaan maailma,
kun sotkuisia nimmareita
jaetaan torilla

Onko pokkaa
heitetään vaatteet
pois ja rakastellaan

Sanotaanko
elämässä voi olla
kaksi kotia,
se minne pakosti jää
ja se mistä lähteä ei vois
olethan mulle
se olkapää
missä paljon,enemmän
lohdutustakin ois

Sua rakastan,rakastan
rakastan
ja elämä on kuin kesä ikuinen
sua haluan,haluan
haluan
hei,tää ikävä on sairas,melkoinen

Sun siivet on
suuremmat kuin on enkelin,
ja sun silmissä hukkuu
tää koko kaupunki