On vähän tukkoinen olo,tiedättekös.Alieneita on nyt kasvanut ilmeisesti pään sisälmysten lisäksi korviin, poskionteloihin, imusolmukkeisiin ja kurkkuun. Luulen että yksi on vielä vatsassani, odottelen edelleen niitä lapsivesiä ja saan varmaan viitoset.Turha lähettää niitä vauvaonnittelukortteja sitten,mutta laittakaa nyt vaikka kurkkupastilleja ja villasukkia.
Yövuorossa oli onneksi rauhallista,muutama muori soitteli silloin ja tällöin, laastarin nurkka oli vähän mutkallaan ja kämppäkaveri kuorsasi inhottavasti ja yksi papparainen huuteli jo reippain äänin että täältä tullaan, auttakaas nyt vähän niin lähdetään lenkille kun on niin hieno ilmakin.Ja sälekaihtimet olivat kiinni.
Minä tyllerö piirtelin kun en muutakaan keksinyt,ambulanssikuski viritti keskustelua Southparkista ja minua ei aihe sinänsä kyllä edes kiinnostanut,mutta olin kohtelias ja kiinnostunut niinkuin minun on opetettu olla.Toinen hoitaja kuorsasi ja minun teki mieli heittää häntä täysinäisellä mehupullollani.
"Anna vettä,anna mehua,anna Carmolista,anna suppo,paranna asentoa,ei noin,no niin,yritä nyt jotakin tehdä,nosta pääty,ei,ei niin korkealle,ei niin alas,nosta nyt vain vielä. Ja koska tänne saadaan joku kunnollinen hoitaja vai mikä sinä sitten oot olevinas? Kiitos nyt paljon ja Jumalan siunausta.Nosta pääty.Eikun laske se.Hölmö akka,hölmö! Oot sinä sitten kiva likka." Pidä siinä nyt ystävällinen ilme kasvoilla ja katsokin ettei äänesi yhtään värise kiukusta.Reppana muori.Sopeva tapaus.

Viikonloppu koittaa pian,thänks Kaad.Ja minä värjään hiukseni nyt halpahiusvärillä ja siitä tulee varmaan taas vihreä tai harmaa kuten yleensä.
Ikävä sua kultsi.Tuu nyt ihmeessä halaamaan tukkoista tyttöäsi.