Pieni pää,pieni pää.

Minä olen se tyttö maalta,joka ei osaa suuren maailman liikennesääntöjä enkä osaa kävellä ostoskeskuksen liukuportaissa.Likaiset farkut puuttuvat.Säikyn valomainoksia enkä ymmärrä kun ihmiset ajavat polkupyörillä autojen seassa,odottavat vihreää valoa ja huokailevat lävistyksiinsä.Tämä on aika tavallista,aika epänormaaliaMinulla on heinänkorsi suussa ja kierrän ympyrää,minä laulan itselleni rock`n rollia.Joka matkalla sitä melkein ajaa auton alle,ajaisipa joku muukin niin saisin kiljua ja nauraa.Jos lihava asiakas ei mahdu huvipuiston laitteisiin,pitää nauraa räkäisesti,niin se esimieskin neuvoi ja minä saan kymmenen palkankorotusta joka päivä,ostan niillä muovinappeja ja muutaman metrin rivitaloa.Pidä sama nopeus,mutta lisää vauhtia.Villasukat kutittavat,minulla on mustelmia jaloissa ja muutama käsissä,minä raavin olkapäitäni verille.Käsivarsia kuumottaa ja minä astelen naulojen päällä iltaisin.Sinun pitäisi jo ymmärtää,että minulla ei ole täällä muuta,siksi minä kärsin ja siksi olen hiljaa,mutta mene sinä vain,masturboin täällä mieltäni,kuiskailen rivouksia tapeteille että viihtyisin,ne eivät ymmärrä ruotsalaisvitsejäni ja minä olen helvetin suvaitsevainen lähihoitaja.Minulle on yritetty opettaa,että pienistä ei valiteta,pienistä ei itketä.Enkä minä niin teekään,ainakaan leikisti,nukkeni silmät on mustattu vesivärillä ja sen vaatteet on viety.Sen on kamalan kylmä,sen on paha olla,voi minun pientä nukkeani.Antakaa sille halaus muutenkin kuin huonosta omatunnosta,suudelkaa sitä muutenkin kuin helpottaaksenne omaa oloanne.Olkaa hellä hetken,hysh,hiljaa.Se on lasia,minun pieni nukkeni on lasia,katsokaa miten likainen se on.

Minä en ole hiessä,minä olen kuumassa veressä,kylvyssä kuin vaahtokarkki grillissä ja nakkejakin naurattaa.Hih,tämä ei ole hauskaa,tämä on oikeastaan aika kamalaa,enkä minä pidä tästä.Hih,tämä ei naurata minua ollenkaan,minua itkettää.
Kukakohan tänään raiskataan pikkuveljen silmien edessä?Älkää antako minun miettiä,koska teen sitä liikaa enkä osaa tehdä sitä oikein ja siksi tässä taas käy näin.Minä en halua sinun anteeksipyytelyjäsi,turhaan tuhahtelet ja mietit mielessäsi,miten säälittävä olenkaan,mutta ehkä se on murrosikää ja kuukautiskipuja,ehkä se on heikkoa itsetuntoa ja akneihoa,tai sitten minulla vain on kipeä pää.Pieni pää,pieni pää.Minulla lähtee monta kourallista hiuksia päästä ja viemäri tukkeutuu,jäädyn kylmään suihkuveteen ja tukehdun saippuakupliin.Antakaa taivas niille,älkää savullisia keuhkoja.

Niinkuin hylätty,tuntuu hylätyltä.
Ei sinua ole pieni nukkeni hylätty,rauhoitu tyttöni rauhoitu..
Tuntuu yksinäiseltä ja haluan saada sen tunteen yltymään kunnes vapisen.