Sinä siis todella ajattelet,että minusta ropisee sinulle sylillinen ymmärrystä ja monta kourallista sympatiaa,että minun hermoni kestävät kaiken tuon lapsellisen kiukuttelun,että minulla tosiaan riittää sääliä kuunnella sinua ja tympääntyneisyyttäsi.

Ensinnäkin,

arvon rouva Mombasa,määrittelisin teidät noin kaksikymmentä vuotta kypsemmäksi ihmiseksi kuin olen minä,mutta ikähän vain on kiliseviä numeroita eikä elämänkokemuksesi näy yhdessäkään empivässä lauseessasi,se on kummallista kun oikein alkaa ajattelemaan ja minähän ajattelen.Sinä puhut ristiriitaisesti jatkuvasti,sinä et jaksa katsella kun makaan sängyssäni allapäin mutta jos olen hetkenkin pala kirkastuvaa taivasta,sinä keksit tapasi masentaa,sinulla on keinosi.Sinä yrität hallita ja muuttaa minua,sinusta olen epäonnistunut eikä minusta olekaan niin paljoa hyötyä kuin pitäisi olla.Enkä minä ole pahoillani siitä,tunnustan että se tuntuu kurjalta,mutta en pyytele anteeksi.Kun ihmiset tulevatkin luoksesi ja kehuvat minua aikaansaannoksillani,siitä että kasvatitkin kelpo kansalaisen,sinä loistat auringon lailla ja puhut niinkuin kaikki olisi sinun ansiota,sinun aikaansaamaasi vaikka yrität tukahduttaa minua joka päivä,joskus eri tavalla ja joskus tyylillä minkä olet huomannut musertavan.En ymmärrä tuota sanojen solinaa mitä suustasi valuu kuin kälättävältä akalta,huomaat itsekin että puhut typeryyksiä mitkä eivät liity mihinkään mitenkään ja minä katson sinua säälivästi ja nauran sinulle mielessäni,toivottavasti et huomaa silmieni hihitystä.Niin,mitä sinä voit tehdä minun kanssani,miten minusta saadaan ihminen,sinulla on enää niin vähän aikaa yrittää tehdä minusta jotain millaista minusta ei tule.Olen sinulle pettymys,et tiennyt sitä silloin kun olisit voinut vielä vahingoittaa.Minä en jaksa katsella sinua,minua oksettaa,miten jaksat kohdata itsesi päivästä toiseen.Voi rouva Mombasa,tiedäthän,sinä et tunne minua lainkaan,sinä et tiedä minusta sittenkään mitään vaikka luulet olevasi ystäväni.

Ja vaikka sinä et usko etkä ymmärrä,minä yritän sitä silti,keski-iän kriisi varmasti painaa päälle raskaalla tavalla eivätkä tyhjät imettäjän rintasi takaakaan enää jännittävää seksielämää.

Mahtaa olla rankkaa.