Miksi rakastat minua?

Miksi juuri minä teen sinut onnelliseksi?

Miksi tahdot asua kanssani?

Miksi haluat naimisiin?

Miksi tahdot juuri minun olevan lastesi äiti?

Kerrothan tänään.

Sinä nukut selkä minuun päin,kyselet,tivaat hermostuneesti ja minun tekee vähemmän mieli kertoa.Minusta tuntuu ettet halua auttaa etkä halua kuunnella.Iltaa kohti minä tulen surulliseksi,sillä makaan yksin vuoteessa ja kynttilä sytyttää verhot palamaan.Tiedän ettet sinä tule,et vaikka pyytäisin.Minä kaipaan sinua joka päivä,minä kaipaan rakkauttasi,minä kaipaan ja teen sen turhaan,mutta pidän toivoa yllä.Minun pitäisi vain ymmärtää että sinulla on työ ja laskut mistä stressata,niinhän sinä sanot,eikä minulla ole sijaa siinä.Ja minä puristan itsestäni masennusta,koira jolla on koiranpennun mieli nuolee kasvojani.

Tiedätkö sinä minusta jotain?

Tunnetko sinä tytön likaisissa lakanoissa?

Huomaatko sinä?

Kerrothan.

Tule jo kotiin,rakastellaan rappukäytävässä niin kauan että voin itkeä rintamustasi vasten,sano sinä minulle että rakastat ja minä uskoisin sen,tilataan epäterveelliset pizzat ja katsotaan huonoja elokuvia.Kaipaan sinua niin.En halua menettää sinua,en halua että sinä menetät minut.Rakastan sinua.